Якщо отриманий посадковий матеріал не влаштовуєте вас за якістю або ви знайшли невідповідність, алгоритм ваших дій має бути наступним:
- Слід зв'язатися з нашими менеджерами або надіслати листа на електронну пошту:
- Текст листа має бути оформлений за таким зразком: "Проблема із замовленням № (номер замовлення)". Це значно спростить та прискорить вирішення проблеми.
- Текст листа повинен докладно описувати всі нюанси та проблеми, обов'язково прикріпіть фото товару, якість якого вас не влаштовує. Увага: наявність фотопідтвердження – це обов'язкова умова!
Настійно просимо не відправляти неякісні або загиблі саджанці назад.
Після оформлення заявки наш оператор зв'яжеться в вами протягом п'яти робочих днів. Кошти компенсуються у вигляді бонусів, перерахованих на персональний рахунок або у вигляді промокоду на знижку при подальших замовленнях.
Умови для отримання компенсації
- Посадковий матеріал неякісний - є будь-які механічні пошкодження, тріщини, надломи, сухість або гниль
- Заявка на компенсацію обов'язково має бути надіслана нам протягом двох тижнів після отримання вами товару.
- Ви забрали товар з поштового відділення Нової пошти не пізніше ніж за три дні з моменту його прибуття.
Якщо ми помилково відправили не той сорт або ту рослину - поверніть товар назад до нас. Ми в найкоротший термін відправимо вам ваше замовлення. Перед відправкою обов'язково опишіть невідповідність товару у заявці.
При виникненні питань - зв'яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом!