Гарантії

Agrostore гарантує високу якість своєї продукції!

Інтернет-магазин рослин Агростор здійснює продаж саджанців та насіння протягом 4 років. Наша компанія відповідально підходить до процесу співпраці з клієнтами – в асортименті лише найкращі посадкові зразки із перевірених розплідників країни. Кожен клієнт може бути впевнений у якості саджанців, насіння квітів та садового інвентарю. Замовники гарантовано отримують якісний матеріал для посадки за короткий термін.

Гарантійні зобов'язання компанії Agrostore:

  • Посадковий матеріал буде упакований та надісланий відповідно до агротехнічних норм у терміни, оптимальні для посадки.
  • Саджанці в контейнерах надсилаються протягом всієї теплої пори року.
  • Компанія гарантує максимальну схожість посадкового матеріалу, що доставляється з фото, яке представлене на сайті, але не гарантує абсолютну ідентичність посадкового матеріалу і фото зразка.
  • Розміри посадкового матеріалу на сайті вказані орієнтовно, допустима незначна похибка.
  • Компанія гарантує високий рівень приживання, але лише за умови належного догляду.
  • Ми зобов'язуємося консультувати щодо зберігання та догляду за рослинами.
  • У разі невідповідності товару заявленій якості ми пропонуємо оформити заявку на компенсацію – пошкодження посадкового матеріалу під час транспортування є вагомим приводом для звернення до наших спеціалістів за відшкодуванням коштів.

Служба турботи про клієнтів

Ми надаємо 90 днів гарантії на всі товари з розділів насіння, саджанці та цибулини. Це найбільший гарантійний термін, який надають магазини в СНД. Ми зацікавлені в отриманні Вами хорошого результату, тому якщо посадковий матеріал викликав сумніви, необхідно відразу звернутися до нас для негайного вирішення питання.

При отриманні замовлення ви знайшли невідповідності?


Будь ласка, напишіть нам на спеціальну електронну пошту та оформіть заявку за правилами:

  1. Напишіть на пошту info@agrostore.com.ua.
  2. Тема листа має бути «Проблема із замовленням №_».
  3. У листі опишіть проблему, прикріпіть фотографії товарної накладної та товарів незадовільної якості (обов'язково).
  4. Повертати товар назад не потрібно, якщо товар не відповідає заявленій якості.

Наші співробітники зв'яжуться з Вами протягом 5-ти робочих днів для вирішення ситуації. Повернення коштів здійснюється у вигляді бонусів на персональний рахунок Клієнта в магазині або промо-коду на знижку для наступної покупки.

 

Умови отримання компенсації Якщо Ви не задоволені товарами у своєму замовленні

Деякі з умов, які можуть бути підставою компенсації:

  1. Якість отриманого посадкового матеріалу (насіння, цибулини саджанці) незадовільна (суха, надламана, з наявністю видимих ​​пошкоджень).
  2. Звернення було складено протягом 21-го дня з дня отримання замовлення.
  3. Посилка була отримана у відділенні транспортної компанії не пізніше ніж через 5 днів після прибуття.

Зверніть увагу, що якщо сталася пересортиця і ви отримали не той товар, який замовляли, кошти повертаються після повернення товару до магазину.


Для отримання додаткової інформації, або якщо у вас є інші питання щодо нашої 100% гарантії задоволення від замовлення, будь ласка, зв'яжіться з нами.

Замовити дзвінок
Messenger
Telegram
Viber
Зв'язатися з нами